Pengedar Shaklee Penang

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Di sini saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai SID (Shaklee Independent Distributor) atau nama lain 'pengedar sah shaklee' anda. 

Nama diberi Nur Atiqah binti Ahmad Fisal dan saya merupakan pengedar sah shaklee sejak April 2020. Alhamdulillah, asbab mencari ikhtiar untuk banyakkan susu badan untuk puteri kesayangan saya, saya dipertemukan dengan produk yang terbaik abad ini. Jemput baca Testimoni Shaklee saya sendiri untuk mengetahui kisah pengenalan saya dengan shaklee.

Kad Pengesahan Sebagai Pengedar Sah Shaklee

Saya merupakan pengedar sah shaklee di sekitar negeri Pulau Pinang. Anda boleh terus hubungi saya sekiranya ingin mencuba produk shaklee atau ada sebarang pertanyaan mengenai produk. Insya-Allah, saya boleh COD terus ke tempat anda ataupun postage ke seluruh Malaysia. Tak perlu bimbang, kedai shaklee saya sentiasa buka untuk anda🥰.

Antara set kesihatan yang diperkenalkan oleh shaklee adalah seperti berikut:

👉set menyusu

👉set berpantang

👉set kurus

👉set kehamilan

👉set kulit cantik

👉set warga emas

👉set kanak-kanak cerdik & sihat

👉set kolestrol/ diabetes/ jantung/ darah tinggi

👉set ekzema

👉set gout

👉set sendi / tulang

👉set tambah berat badan

👉set berpuasa

👉set honeymoon

👉set kesihatan wanita

👉set kesihatan lelaki

👉set kesuburan

👉skincare set

👉set rambut sihat

Banyakkan set-set yang diperkenalkan? Anda pening untuk memilih set yang mana sesuai dengan anda? Jangan risau, anda boleh terus tekan link wasup 👉 Tiqah nie untuk respond yang cepat. Insya-Allah, Tiqah akan bantu korang sihat dengan Shaklee. Semoga kita semua sihat dan kekal cantik dengan #Shaklee. Aamiin 🤲🏻.

Sekiranya anda sudah tahu hendak mencuba produk yang mana, anda boleh terus mendaftarkan diri dan terus buat belian pada link berikut:

Daftar sebagai Ahli Shaklee 

Sekiranya memerlukan bantuan dari Tiqah, anda boleh terus hubungi Tiqah . Jangan risau konsultasi diberikan secara percuma kepada anda.

Akhir kata, belilah barangan shaklee dengan pengedar shaklee yang sah supaya vitamin/produk anda dijamin kualitinya. Tiada pengedar shaklee dibenarkan untuk menjual/membeli di laman sesawang seperti shopee dan Lazada. Beringat sebelum terkena okay😉. 

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jangan malu-malu untuk Whatsapp/Call Tiqah okay😉.


Sekian, terima kasih.


Your Trusted Distributor,

Nur Atiqah Ahmad Fisal 

ID No: 1357327


#NextLevelBlogging

#BlogMegaShaklee 

#ShakleeThrive2023 

#ShakleeTriumph2023

#ShakleePenang

#ShakleeBayanLepas

#ShakleeKedah


Comments