Open House Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Sedar tak sedar dah lebih separuh bulan kita berhari raya. Mesti korang jumpa macam-macam menu hari raya yang sedap kan??

Ketupat, lemang, rendang antara menu utama, yang boleh juga dikatakan menu wajib ketika berhari raya. Raya nie korang dah hadir open house ?? Best tak menu kat sana? Mestilah best kan🥰.

Baru-baru nie mak ayah dengan adik kecik sekali bersama-sama anak Tiqah, Ayesha menghadiri open house dekat kampung dan Balai Polis. Banyak sangat menu-menu yang dihidangkan dan ramai yang datang bagi memeriahkan majlis 🥰.

Nampak sedap kan menu-menu yang ada😋?? Apa yang best open house nie, kita dapat merapatkan lagi hubungan antara adik beradik, kaum keluarga yang lain, jiran tetangga serta sahabat andai yang sudah lama kita tak jumpa.

Raya kali nie, Tiqah duduk di rumah mak sahaja menghabiskan masa berpantang dan cuti bersalin yang ada. Nak pergi Open House masih takut-takut lagi memandangkan anak nombor dua baru sahaja nak genap 2 bulan usianya. Bukan apa, risau jugak jumpa ramai orang masa musim raya nie dengan anak yang masih kecik lagi. Antibodi masih lemah. Risau takut demam atau tak sihat bila terdedah kepada persekitaran yang ada ramai orang. Tambah-tambah kita tak tahu siapa yang sihat, siapa yang tak. Pepatah mengatakan "Mencegah Lebih Baik Dari Mengubati". Jadi, lebih baik kita elak daripada menanggung akibat di kemudian hari.

Untuk raya kali nie, Tiqah amalkan ESP dan juga Vitamin C yang Shaklee buat Promo Harga Rahmah untuk bulan nie. Beli 1 tong ESP & 1 botol Vitamin C pada harga RM99 atau 2 tong ESP & 2 botol Vitamin C pada harga RM 188. JIMAT dan MURAH sangat. Jarang-jarang Shaklee nak buat promo harga termurah nie. 

Promo Set Cantik & Milkbooster Harga Rahmah

Tiqah amalkan ESP sebagai milkbooster sebab dia dapat membekalkan susu yang banyak dan juga pekat untuk anak Tiqah. Dengan ini, anak Tiqah akan rasa kenyang lebih lama. Takdak laa meragam kelaparan. Alhamdulillah Wa Syukurillah🤲🏻. Vitamin C pulak adalah untuk kuatkan sistem imun badan Tiqah dan dapat membantu dalam penyembuhan luka pembedahan masa bersalin aritu. 

Alhamdulillah dengan mengamalkan dua produk nie, anak Tiqah dan Tiqah sendiri belum pernah demam sepanjang lepas bersalin nie. Syukur sangat🥰. Tiqah sangat sarankan mak-mak menyusu, ibu hamil untuk amalkan dua produk nie sebagai vitamin tambahan untuk tubuh badan kita yang penat menyusu seharian dan membawa baby dalam kandungan. Seperti sedia maklum, apa yang si ibu makan, itulah yang menjadi makanan si anak yang menyusu dan si anak di dalam kandungan. Segala khasiat semua diserap oleh si anak-anak. Apa-apa pon Tiqah doakan urusan ibu-ibu sekalian dipermudahkan. Insya-Allah, Aamiin Ya Rabbalaalamin.

Ok, cakap pasal open house..mesti semua pakat makan benda sedap-sedap yang tentunya banyak minyak, gula, garam, dan kandungan serbuk perisa (msg) serta perwarna tambahan. Makanan sedap semestinya kadar gula, garam dan paras kolestrolnya tinggi kan. Paling tak best tu bila makan makanan-makanan sedap nie, berat badan mula la naik banyak kan?? Adoii penat jaga makan dan puasa aritu. Fuhhh🥶.

Opps, korang jangan risau ok😉. Korang boleh kawal berat badan anda dengan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada 5 4 produk khas untuk penjagaan berat badan korang secara menyeluruh. Jom tengok gambar di bawah👇🏻





Nak lebih jimat dan kesan lebih baik, Jom cuba Set Hello New You dari Shaklee. Boleh jenguk-jenguk entry Tiqah seterusnya.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jemput baca juga perkongsian kawan saya berkenaan tips penting bila nak buat Open House ❤️. 

Sekian, terima kasih.


Untuk dapatkan Set Kurus Shaklee ini atau ada apa-apa kemusykilan, anda boleh terus WhatsApp Tiqah 👉 NAK SUPPLEMENT SHAKLEE


Sekian, terima kasih. 


Your Trusted Distributor,

Nur Atiqah Ahmad Fisal 

ID No: 1357327


#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023

Comments