Kenapa Bisnes Online Terbaik di Malaysia ?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semoga semuanya sihat-sihat sahaja dan dipermudahkan segala urusan ya 🥰.

Kehidupan dan taraf hidup masa kini membuatkan ramai memilih untuk menjalankan BISNES ONLINE sebagai sumber pendapatan tambahan mahupun yang utama. Tambah-tambah bagi suri rumah dan remaja yang masih belajar. BISNES ONLINE sangat mudah dan boleh dilakukan di mana-mana sahaja.

Antara faktor lain BISNES ONLINE menjadi pilihan adalah ia TIDAK PERLU MODAL YANG TINGGI. Seperti Shaklee yuran keahlian cuma Rm35 sahaja untuk melayakkan anda menjadi Pengedar Sah Shaklee ataupun anda boleh join secara percuma (FREE) jika anda membuat pembelian barangan promosi yang dijalankan pada bulan yang anda hendak mendaftar sebagai ahli itu. Seperti perniagaan lain, anda boleh mencuba menjadi dropship terlebih dahulu pada peringkat permulaan. Kebanyakan dropship tidak mengenakan apa-apa cas. BISNES ONLINE bisnes terbaik bagi yang baru hendak berjinak-jinak dalam bidang perniagaan. Walaupun tanpa modal atau guna modal kecil, sekiranya anda konsisten dalam perkongsian/ pengiklanan, tak mustahil perniagaan anda akan mendapat keuntungan besar kelak.

Lagi satu, anda tidak perlu susah payah untuk ada produk sendiri. Seperti Shaklee, para pengedar TIDAK PERLU SIMPAN STOK di rumah. Tetapi sekiranya anda mempunyai pelanggan tetap di bawah anda, anda boleh membuat simpanan stok sedikit di rumah. Hal ini bukan apa, setengah pelanggan kadang-kadang memerlukan vitamin/produk cepat atau erti kata lain "urgent" untuk guna vitamin/produk pilihan mereka itu. Jadi, jika kita ada stok, pelanggan boleh membeli secara terus dari kita (pengedar sah shaklee)  tanpa perlu menunggu barangan sampai di rumah mereka (sekiranya perlu order melalui website)

BISNES ONLINE juga lebih FLEXIBLE yang mana anda bebas menentukan masa kerja sendiri. Tidak seperti orang yang kerja pejabat. Dalam BISNES ONLINE, tiada masa ditetapkan untuk kerja pengiklanan. Semuanya anda boleh tentukan sendiri sama ada pagi, petang ataupun malam. Di sini anda boleh manfaatkan masa seharian anda sebaiknya. Apa yang penting sehari anda perlu membuat posting ataupun promotion di media sosial sekurang-kurangnya satu posting. Sekiranya, target customer anda adalah yang tinggal berdekatan anda, anda juga boleh bersemuka (offline) dengan mereka secara terus untuk menerangkan tentang produk yang menjadi keperluan untuk kesihatan mereka. Ini memberi peluang untuk anda close deal secara terus. Mudah kan??

TARGET PASARAN YANG LUAS juga merupakan faktor BISNES ONLINE menjadi pilihan ramai. BISNES ONLINE hanya memerlukan telefon jenis android dan juga internet untuk meluaskan pasarannya. Antara medium terkini yang menjadi pilihan adalah melalui Instagram, Facebook, Tiktok mahupun melalui blog juga. Selain melalui media sosial ini, anda juga boleh berkongsi dengan saudara dan jiran terdekat secara offline marketing seperti diterangkan di perenggan sebelumnya. Anda hanya perlu menunjukkan gambar-gambar promosi melalui telefon bimbit anda ataupun melalui flyer atau pamplet berkaitan produk. 

Selain itu, BISNES ONLINE jugak BOLEH DILAKUKAN DI MANA-MANA SAHAJA dilakukan di mana sahaja. Anda tidak perlu menyewa kedai untuk menjalankan BISNES ONLINE anda. Anda cuma perlu ada sumber internet yang baik sahaja untuk menjalankan posting di media sosial.

BAHAN PEMASARAN DAN KELAS MARKETING juga diberikan. Dalam bisnes Shaklee, terdapat pelbagai kelas berkaitan produk dan teknik pemasaran di dalam perniagaan dianjurkan bagi membantu semua pengedar memahami dan menambah ilmu pengetahuan berkaitan produk Shaklee. Semuanya diberikan secara percuma untuk semua pengedar sah shaklee. Anda cuma perlu menghadirkan diri di dalam kelas-kelas tersebut untuk tambah ilmu perniagaan anda. Dengar macam best, kan?? Tinggal luangkan masa dan tadah telinga ja masa kelas nanti🤗

Akhir sekali, Shaklee merupakan JENAMA PILIHAN RAKYAT MALAYSIA sejak tahun 1994 sehingga hari ini dan Shaklee telah memenangi Malaysia's Trusted Brand Gold Award in Vitamins & Health Supplements by Readers Digest Malaysia selama 2 tahun berturut-turut (2021-2022). Alhamdulillah 🤲🏻


Tiada apa yang penting melainkan mendapat kepercayaan dari pengguna setia produk shaklee sendiri yang membuatkan Shaklee teguh melebarkan sayapnya di bumi Malaysia ini. 

Ingin sertai BISNES ONLINE bersama Shaklee?? Jom WhatsApp Tiqah 👉Nak Join Bisnes Shaklee

Sekian, terima kasih.


Your Business Partner,

NUR ATIQAH AHMAD FISAL

013-4675735 


#NextLevelBlogging

#BlogMegaShaklee 

#ShakleeThrive2023 

#ShakleeTriumph2023

Jemput baca lagi BISNES ONLINE SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA 


Comments