Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Bulan Ramadhan, Bulan Puasa, Bulan Yang Dinanti-nantikan oleh semua Umat Islam. Nak  menjalani ibadah puasa, solat terawih dan perkara-perkara sunat yang lain. Masa nie semua pakat nak kumpul pahala di bulan yang sangat mulia nie. Segala dosa diampunkan, doa dimakbulkan, amalan diterima, dibukakan pintu rahmat seluasnya. Moga kita dipanjangkan usia untuk bertemu Ramadhan kali ini. Amin Ya Mujib🤲🏻

Dalam melakukan ibadah,  pada masa yang sama ada yang mempunyai target tersendiri yang ingin dicapai ketika bulan puasa nanti. Baik dari segi menambahkan amalan sunat mahupun membuat penambahbaikan untuk kesihatan diri masing-masing. Ya, ramai yang target untuk KURUS SEBELUM RAYA untuk mendapatkan berat ideal masing-masing. Di samping target untuk kurus untuk nampak lebih cantik dan segak, kita jugak ingin sihat untuk jangka masa panjang iaitu untuk elak dari sebarang penyakit berbahaya. Pendek cerita KURUS untuk SIHAT. Best kan, bunyinya🥰?? Di sini Tiqah ingin mengajak untuk membaca entry kali ini berkaitan KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE❤️.

Terdapat banyak rangkaian produk set kurus di luar sana namun di sini Tiqah ingin berkongsi tentang kebaikan SET KURUS SHAKLEE. Semperna bulan Ramadhan yang bakal tiba, Shaklee telah memperkenalkan beberapa SET PUASA SHAKLEE. Berikut merupakan promo untuk bulan ini yang bakal berakhir pada hujung bulan Mac ini dan selagi stok masih ada 🌷




SET KURUS SHAKLEE bukan sekadar untuk menguruskan badan, tetapi produk yang terdapat dalam set ini juga mempunyai kelebihan tersendiri dan vitamin serta mineral yang diperlukan untuk kesihatan tubuh badan kita. 

SET KURUS SHAKLEE mempunyai 3 konsep dalam menjayakan misi kurus si pengguna dan pengamalnya iaitu MEMBUANG, MEMBAKAR dan MEMBINA. Berikut merupakan penerangan secara lengkap berkenaan 3 konsep ini:

1. MEMBUANG dengan ejen Detox iaitu Alfalfa atau Herbalax. 
  Detox badan sangat perlu untuk membuang segala toksin di dalam badan. Proses menurunkan berat badan akan menjadi lambat jika kita tidak nyahkan toksin dalam badan. Oleh itu, anda disarankan untuk mengambil alfalfa atau herbalax untuk membuang segala toksin yang ada dalam badan. Bulan ini shaklee ada membuat promo untuk 2 botol Alfalfa iaitu 2 botol hanya RM80 sahaja manakala harga pasaran untuk Herbalax cuma RM63.75 sebotol (Harga Ahli; RM51.00). Saya cadangkan anda untuk mendaftar sebagai ahli shaklee kerana belian pada harga ahli sangatlah jimat. Berikut merupakan ringkasan berkenaan manfaat/fungsi herbalax dan alfalfa.





2. MEMBAKAR dengan Lecithin / Omega Guard iaitu merupakan langkah untuk bakar lemak dengan lemak sihat. Lecithin dan Omega Guard berfungsi untuk membantu membakar dan memecahkan lemak dalam badan. Berikut merupakan manfaat Lecithin dan Omega Guard:


3. MEMBINA dengan protein shake shaklee 
    Terdapat 3 jenis pilihan minuman protein shake shaklee iaitu
    i)    ESP yang berperisa vanilla soya
    ii)   Life Shake yang berperisa elderberry 
    iii)  Cinch Shake yang berperisa coklat, latte dan vanilla

Manfaat Energizing Soy Protein (ESP)

Manfaat Life Shake Elderberry 

Manfaat Cinch Shake

    
  Dengan protein shake shaklee, ia dapat membantu membina otot untuk membantu badan menjadi lebih fit dan cantik tanpa lemak dan isi menggelebeh. Bila otot banyak dibina, badan dapat membakar lemak lebih baik dari badan yang mempunyai banyak lemak.

Selain SET KURUS SHAKLEE di atas, Shaklee juga memperkenalkan lagi satu set kurus yang mana promosi akan berakhir pada hujung bulan ini iaitu HELLO NEW YOU SET. Dalam set ini, PERCUMA KEAHLIAN dan PERCUMA CAS PENGHANTARAN (POSTAGE) akan diberikan kepada anda yang baru nak mendaftar sebagai ahli shaklee. Selain itu, dalam set ini juga anda akan diberikan 1 tong CINCH SHAKE berperisa Coklat dan SHAKER HIJAU SHAKLEE secara percuma di mana jumlah penjimatan untuk pembelian satu set ini adalah sebanyak RM 299.50 (iaitu hampir Rm300 penjimatan). Jimat banyak,kan?? Pilihan di tangan anda ✌

Gambar Hello New You Set

Sekian sahaja perkongsian untuk kali ini. Berminat untuk dapatkan SET KURUS SHAKLEE, boleh terus telefon atau whatsapp pada link 👉 NAK SET KURUS SHAKLEE

Sekian, terima kasih.


Your Business Partner,

NUR ATIQAH AHMAD FISAL

013-4675735 



#BlogMegaShaklee 

#ShakleeThrive2023 

#ShakleeTriumph2023



Comments